BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 29, 2009

ZIARAH MAHABBAH

21 Julai 2009. SKUDAI: PERWANIN menziarahi satu keluarga yang terdiri dari seorang ibu yang ditinggalkan suaminya dan 8 orang anak yang berumur dalam lingkungan 1 hingga 15 tahun di Taman Sri Skudai. Puan Zaleha binti Maidin Shah dan anak-anaknya hidup dalam kemiskinan dan sering berlapar. Bekalan air telah dipotong kerana beliau tidak mampu untuk membayar bil air dan elektrik. Bekalan elektrik hanya menunggu masa untuk dipotong.

PERWANIN akan membuat lawatan susulan, majlis minum petang serta menyampaikan sumbangan kepada Pn. Zaleha pada 31 Julai 2009 (Jumaat) jam 5.00 petang di rumah Pn. Zaleha. Ahli-ahli PERWANIN yang berkelapangan masa boleh turut serta menziarahi Pn. Zaleha dan anak-anaknya.





Pengerusi PERWANIN, Pn. Hajah Nor'aini menyampaikan sumbangan kepada Pn. Zaleha dan anak-anaknya.


Rumah Pn. Zaleha: No.12, Jalan Perak 6, Taman Sri Skudai


Puan Zaleha mendapatkan bekalan air untuk membasuh pakaian dan memasak dari rumah jirannya yang berbangsa India selang beberapa buah rumah dari rumahnya.

Kepada semua ahli PERWANIN dan orang perseorangan yang ingin memberi sumbangan kepada keluarga Pn. Zaleha boleh memberi sumbangan anda melalui akaun Maybank atas nama PERWANIN 551306719896. Sila maklumkan jumlah sumbangan anda kepada Hajah Nor'aini(019-7766567).

Marilah sama-sama kita menghulurkan bantuan kepada insan yang memerlukan.

0 comments: